Gyakori kérdések
Az érmevizsgáló az írja ki, hogy „VMC által tiltva”.
Ilyen esetben az automata nem engedélyezi a pénzvizsgálót. Több oka is lehet:
- Nincs termék az automatában.
- Az automata ajtaja nyitva van.
- Az érmevizsgáló nem megfelelően van csatlakoztatva.
Illeszthető bankjegyelfogadó italautomatába, illetve megtérül-e a beruházás?
Az adott italautomata belső felépítése meghatározza, hogy mekkora bankjegyelfogadó építhető be. Általában egy standard 300 db-os kasszával ellátott elfogadó gond nélkül befér. A pénzelfogadó MDB perifériával csatlakozik vagy az Executive érmevizsgálóhoz PL. CF7000. Ha a gép MDB, akkor az érmeelfogadót kell rácsatlakoztatni a bankjegyelfogadó MDB slave csatlakozójára, a bankjegyelfogadót pedig a gép vezérlőpaneljára.
A beruházás hamarosan megtérül, mivel papírpénzelfogadóval a gépek átlagos forgalma kb. 20-30%-kal megnövekedik.
Az eddig jól működő bankjegyelfogadó nem fogadja a bankjegyeket, mit tegyek?
Győződjön meg róla, egy tartalék egység cseréjével, hogy a probléma megszűnik-e.
a, Megszűnik, tehát a bankjegyelfogadó a hibás, kérjük hozza be szervizünkbe és megjavítjuk.
b, Nem szűnik meg, tehát nem biztos, hogy a bankjegyelfogadó a problémás. Javasolt ellenőrizni a kábeleket, tápegységet, stb.
Nagyon szelektálja a pénzeket a bankjegyelfogadó. Mi a teendő?
Először is tisztítsa meg a megfelelő szerekkel, győződjön meg róla, hogy idegen eredetű anyag nincs az elfogadó belsejében.
a, A probléma megszűnt, tehát a szenzorok koszosak voltak
b, A szenzorok most már tiszták, de még mindig szelektál.
- programot kell frissíteni
- újrakalibrálás szükséges
- tápegység hiba
A CF690 a következő hibát írja ki: „AGM error”. Javítható?
Ezt a hibát is megtudjuk szüntetni. Szükséges az érmevizsgáló eljuttatása szervizünkbe.